Hrabia Ryszard Mikołaj Coudenhove Kalergi
Hrabia Ryszard Mikołaj
Coudenhove Kalergi
Praktyczny idealism
Rasistowskie i hegemoniczne
korzenie
Ideologi Unii Europejskiej
Link do tego artykułu: http://balder.org/coudenpo
w tłumaczeniu Mariola Kunz 11.2009 ł
Wyciągi z 'Praktycznego idealizmu'
Hrabiego
Ryszarda
CoudenhoveKalergi -
Wiedeń 1925.
Europejczycy staną się negroidalnymi
mieszańcami 1)
CoudenhoveKalergi był
mieszanego
pochodzenia,
przodkowie jego
ojca pochodzili z
rożnych
europejskich rodzin
szlacheckich,
flamandzkich,
greckich, polskich
i.t.d. jego matka
była Japonką.
Posiadał
obywatelstwo
czeskie.
Ożenił się z o 13 lat
starszą
Żydówką Idą
Roland,z domu
Klausner, znana
aktorką austriacką,
która zmarła w
1951.
W 1952 zawarł
związek małżeński
z
hrabinaAleksandrą
von Tiele[urodz.
Bally] i w 1969
ponownie z
żydówką Melanią
BenatzkyHoffmann.
Hrabia Ryszard Mikołaj
Coudenhove Kalergi
1894-1972
Hrabia R.N.Coudenhove-Kalergi jest przez wielu uważany za
ojca Unii Europejskiej. On także zaproponował wybór
hymnu Beethovena jako europejskiej melodii narodowej,
podobnież był on bardzo zaangażowany przy projekcie
symbolu EU, posiadającego 12 gwiazd, które mają
symbolizować dwanaście plemionom Izraela. Ten symbol
został w końcu zrealizowany przezŻyda Pawła M.G. Lévi.
2) Pierwotny projekt Kalergiego miał czerwony krzyż w
swoim centrum; przeciwko temu symbolowiprotestowała
Turcja.
Otto von Habsburg był następca Coudenhove-Kalergiego
jako prezydent Ruchu Paneuropejskiego. Von Habsburg jest
posiadaczem doktoratu hc. jerozolimskiego Uniwersytetu,
jak również otrzymał on "Międzynarodowe Odznaczenie
Humanitarności" (International Humanitarian Award) od
żydowskiej organizacji wolnomularskiej, Ligi
Antydyfamacji należącej do B'nai B'rith.
Ojciec Coudenhove-Kalergiego był zaprzyjaźniony
zTeodorem Herzlem, ojcem syjonizmu.
Człowiek w dalszej przyszłości będzie mieszańcem. Dzisiejsze rasy i kasty
staną się ofiara wzmagającej się łatwości pokonywania przestrzeni, czasu i
uprzedzeń. Ta euroazjatyco-negroidalna Rasy przyszłości, podobna
zewnętrzniedo egipskiej, zastąpi różnorodność lodów różnorodnością
osobowości. [22]
Chrześcijaństwo, etycznie przygotowane przez żydowskich Esseńczyków (Jan),
duchowo przez żydowskich Aleksandryjnczykow (Filon), było odnowionym
Judaizmem.
Gdzie jest Europa chrześcijańska, tam jest (w sensie etyczno-duchowym)
żydowska; tam gdzie Europa jest moralna, jest żydowska.
Prawie cala europejska Etyka ma swe korzenie w Judaizmie.
Wszyscyprekursorzy religijnej, czy tez niereligijnej moralności, od Augustyna
doRousseau, Kanta i Tołstoja, byli Żydami z wyboru w sensie duchowym;
Nietzsche jest jedynym nieżydowskim, jedynym pogańskim europejskim
etykiem.
Najważniejsi i najbardziej przekonywujący przedstawiciele ideichrześcijańskich,
które w ich nowoczesnych reinkarnacjach noszą nazwępacyfizmu i socjalizmu,
są Żydami.
Na wschodzie jest lud chiński ludem etyki par excellence[..], na zachodzie lud
żydowski.
Bóg był głową państwa u dawnych Żydów, kodeks obyczajowy ich kodeksem
cywilnym, grzech był przestępstwem.
Judaizm pozostał w trakcie wielu tysiącleci przemian wierny teokratycznym
ideom identyfikacji polityki i etyki: zarówno chrześcijaństwo jak też socjalizm
są próbami utworzenia królestwa bożego.
To pierwsi chrześcijanie przed
dwoma tysiącami lat, a nie
faryzeusze czy saduceusze byli
spadkobiercami i odnowicielami
tradycji mozaizmu; dzisiaj nie są to
ani syjoniści, ani chrześcijanie,
tylko żydowscy przywódcy
socjalizmu: bowiem oni też chcą z
najwyższym samozakłamaniem
zniszczyć grzech pierworodny
kapitalizmu, wyzwolić ludzkość od
niesprawiedliwości, gwałtu
izależności, a świat pozbawiony
grzechu przemienić w raj ziemski.
[patrz strona 27 oryginału]
Od Mojżesza do Weiningera była
etyka głównym problemem
żydowskiej filozofii.
Ta koncentracja na etyce w
podejściu do świata stanowi źródło
niepowtarzalnej wielokosci narodu
żydowskiego - zarazem też
niebezpieczeństwo, że Żydzi,
którzy ich wiarę w etykę utracą,
staczają się do cynicznego
egoizmu: gdzie ludzie innych
mentalności także po utracie ich
etycznych podstaw zachowują
jeszcze całą masę rycerskich
wartości i uprzedzeń (człowiek
honoru, gentleman, kawaler i.t.d.),
co ochrania ich przed upadkiem w
chaos wartości.
To co Żydów głownie odróżnia od
przeciętnych mieszczan, jest, że
pochodzą ze związków bez mała
kazirodczych 3)
.
Siła charakteru i ostrość umysłu
predestynują tych Żydów w ich
najlepszych egzemplarzach do
tego, żeby stać się przywódcami
zurbanizowanej ludzkości,
fałszywymi jak tez prawdziwymi
arystokratami ducha,
protagonistami zarówno
kapitalizmu jak tez rewolucji. [28]
Oto jesteśmy na progu trzeciej
opoki czasów nowożytnych: epoki
Rasa Szlachetna - Edeljuden
Genrikh Yagoda Lazar Kaganovich
Bela Kun Leon Trotzki
Emma Goldman Theodor Hertzl
Eugenika
Praktischer Idealismus strona 50:
„Wtedy będzie wolna miłość formą życia
erotycznego mniej wartościowych i
przeciętnych osobników, dla wybranych:
wolny związek. W efekcie powstanie nowa
szlachta rozrodcza przyszłości nie w ramach
sztucznych norm ludzkiej kastowości, tylko
w ramach boskich praw miłosnej eugeniki.
Naturalny porządek ludzkiej doskonałości
zastąpi sztuczny porządek feudalizmu
ikapitalizmu.
Socjalizm, który rozpoczął od zlikwidowania
(białego) szlachectwa, od zrównania
ludzkości, osiągnie swój szczyt w rozrodzie
szlachetnej rasy i zróżnicowaniu ludzkości.
W socjalnej eugenice leży jego główne
zadanie, którego on jeszcze nie odkrył:
prowadzić od niesprawiedliwej nierówności
poprzez zrównanie do sprawiedliwej
nierówności, poprzez gruzy wszelkiej
pseudoarystokracji do prawdziwego nowego
szlachectwa.
Rasa Szlachetna - Anno 2007
socjalizmu. Także on opiera się na klasie miejskiej robotników przemysłu pod
przywódctwem arystokracji rewolucyjnych pisarzy.
Wpływ arystokracji rodowej maleje ale arystokracji duchowej rośnie.
Ten rozwój i w rezultacie chaos współczesnej polityki dopiero wtedy dobiegnie
swego końca, aż duchowa arystokracja społeczna opanuje: proch, złoto, farbę
drukarska i użyje je dla dobrodziejstwa społeczeństwa.[32]
Dyktatura komunistyczna: decydujący etap na
drodze do celu
Decydujący etap na drodze do tego celu tworzy rosyjski bolszewizm, gdzie
niewielki zastęp arystokratów ducha rządzi tym krajem i zrywa celowo
z plutokratycznym Demokratyzmem, który panuje nadreszta świata. Walka
pomiędzy kapitalizmem i komunizmem o dziedzictwo pokonanejarystokracji
krwi jest bratobójcza wojną zwycięskiej arystokracji mózgów, walka pomiędzy
duchem indywidualistycznym i socjalistycznym, egoistycznym i altruistycznym,
pogańskim i chrześcijańskim. Sztab generalny obu partii rekrutuje się
zeuropejskiej duchowej rasy przywódczej: żydostwa.
Kapitalizm i komunizm są obydwa racjonalistyczne, oba mechanistyczne, oba
abstrakt, obydwa miejskie (urbanistyczne). Szlachta mieczowa została
definitywniepokonana. Oddziaływanie ducha, władza ducha, wiara w ducha,
nadzieja w ducharośnie: i razem z nimi nowa arystokracja. [33]
[44] Ażeby się wznieść, żeby postępować naprzód, są niezbędne cele; żeby te
cele osiągnąć, są niezbędni ludzie, którzy te cele postanowią, do tych celów
poprowadzą: arystokraci.
Arystokrata jako przywódca jest pojęciem politycznym, arystokrata jako wzór
jest ideałem estetycznym.
Najwyższe kryterium żąda, że arystokracja idzie w parze ze szlachetnością,
wódz ze wzorem: że przywództwo przypadnie człowiekowi doskonałemu.
Europejscy ludzie ilości i żydowscy ludzie
jakości
Ponad tą europejska ludzkością masową, która tylko wierzyw ilość, w masę,
wznoszą się tylko dwie rasy jakościowe: arystokraci krwii Żydowstwo. Każda z
osobna, obstają obie przy wierze w swoja wyższą misje,w swoja lepszą krew,
w różnicę rang pomiędzy ludźmi.
W tych dwóch zróżnicowanych rasach uprzywilejowanych znajduje się rdzeń
przyszłej arystokracji europejskiej: w feudalnej arystokracji krwi, jeśli ta się
przez dwór, i w żydowskiej arystokracji mózgów, jeśli ta z kolei kapitałowi nie
da się skorumpować.
Gwarantem lepszej przyszłości pozostaje mała reszta moralnie wysoko stojącej
krzepkiej starej arystokracji krwi i niewielka grupa bojowa rewolucyjnej
inteligencji.
W ten sposób wyrasta do wielkości symbolu wspólnota pomiędzy Leninem,
pochodzącym z malej szlachty wiejskiej, i Trockim, żydowskim literatem: w tej
wspólnocie dochodzi do pojednania charakteru z duchem, dziedzica z literatem,
wiejskości z miejskością, pogańskiego człowieka z chrześcijańskim,w celu
syntezy rewolucyjnej arystokracji.
Mały postęp duchowy wystarczyłby, aby najlepsze elementy szlachty krwi
(dziedzicznej), która zachowała w życiu wiejskim swoje moralne i fizyczne
zdrowie przed deprawującymi wpływami powietrza dworskiego, zostały
powołane do służby nowego wyzwolenia ludzkości.
Bowiem predestynuje ją do tego zadania jej tradycyjna odwaga, jej
antymieszczańska i antykapitalistyczna mentalność, jej antymieszczańskie
poczucie odpowiedzialności, jej pogarda dla korzyści materialnych, jej stoickie
ćwiczenie woli, jej integralność,jej idealizm.
[45]
10. ZYDOWSTWO, ARYSTOKRACJIA PRZYSZLOSCI I CHAZAROWIE
Głównymi nosicielami zarówno skorumpowanej jak też nieskorumpowanej
arystokracji mózgów: kapitalizmu, dziennikarstwa, pisarstwa, są Żydzi.
Ich przewaga duchowa predestynuje Żydów do tego, żeby stać się
podstawowym elementem przyszłej arystokracji.
Rzut oka na historię ludu żydowskiego wyjaśnia jego przewagę w walce o
przewodnictwo ludzkości.
Przed dwoma tysiącami lat było Żydostwo wspólnotą religijną, złożoną z
etyczno-religijnie usposobionych jednostek wszystkich narodów antycznego
cywilizowanego świata, z jednym narodowym hebrajskim centrum w
Palestynie.
Wówczas tym co było wspólne, jednoczące i pierwotne nie był naród tylko
religia.
W ciągu pierwszego tysiąclecia naszej ery wstąpili do tej wspólnotyreligijnej
konwertyci z rożnych ludów, jako ostatni król, szlachtai lud mongolskich
Chazarów, panujących na południu Rosji.
Od tej chwili zamknęła się żydowska wspólnota religijna w sobie, do tej
sztucznej wspólnoty ludowej i odgraniczyła się od wszystkichpozostałych
ludów.
Nieopisanymi prześladowaniami usiłuje Europa chrześcijańska od tysiąclecia
ten lud żydowski wytępić.
Ich rezultatem było, że wszyscy Żydzi, którzy byli małoduszni,bez skrupułów,
oportunistyczni i wątpiący, dali się ochrzcić, żebyw ten sposób uniknąć cierpień
niekończących się prześladowań.
Z drugiej strony wszyscy Żydzi, którzy nie byli dostatecznie zręczni, mądrzy i
pomysłowi, żeby tę walkę o przeżycie stoczyć, przepadli w tych ciężkich
warunkach życiowych.
I tak powstała po tych prześladowaniach mała wspólnota, zahartowana w
bohatersko znoszonym dla idei martyrium i oczyszczona ze wszystkich
bezdusznych i ubogich duchowo elementów. Zamiast Żydostwo zniszczyć,
osiągnęła Europa tego przeciwieństwo, w tym sztucznych procesie selekcji
uszlachetniłago i ukształciła na przewodni narodu przyszłości.
Nic dziwnego, ze ten lud, który porzucił wiezienie getta,rozwinął się do
duchowej arystokracji Europy.
Nowa rasa szlachetna z łaskiducha
W chwili, gdy szlachta feudalna się rozpadła, ofiarowała dobrotliwa opatrzność
z łaski samego ducha przez emancypacje Żydów nowa rasę szlachetną.
Pierwszym reprezentantem tej powstającej przyszłej arystokracji był
szlachetny Żyd Lassalle, który w wysokim stopniu łączył piękność ciała ze
szlachetnością charakteru i ostrością umysłu: to był arystokrata w dosłownym
tego słowa znaczeniu, przyczym był urodzonym przywodcą iprzewodnikiem w
owym czasie.
Żydowscy bohaterowie i męczennicy wschodniej i środkowoeuropejskiej
rewolucji nie ustępują ani odwagą, ani wytrwałością i idealizmem
nieżydowskim bohaterom wojny światowej - przy czym ich duchowo
wielokrotnie przewyższają. [50]
Tymi dwoma próbami wybawienia duchowo-obyczajowego źródłapodarowało
Żydostwo wydziedziczonym masom Europy więcej niż jakikolwiek innylud.
Jakże też to nowoczesne Żydostwo swym procentowym udziałem znaczących
osobowości nad wszystkimi innymi Ludami przeważa: niespełna jeden wiek po
swym wyzwoleniu stoi ten mały naród z Einsteinem na czele
nowoczesnejnauki; z Mahlerem na czele nowoczesnej muzyki; z Bergsonem na
czele nowoczesnejfilozofii; z Trockim na czele nowoczesnej polityki. [51]
Zazdrośni i nienawidzący Europejczycy
Tę wspaniałą pozycję, jaką Żydostwo dzisiaj osiągnęło, zawdzięcza jedynie
swej duchowej przewadze, która jej pozwala zwyciężać nad niesamowita
przewagą uprzywilejowanych, złośliwych, zazdrosnych rywali w tym duchowym
współzawodnictwie.
Nowoczesny Antysemityzm jest jednam z wielu zjawisk reakcji mierności
przeciwko znakomitości; jest nowoczesną formą ostracyzmu wymierzoną
przeciwko całemu ludowi.
Poślednie większości, wysokowartościowe
mniejszości
Żydzi jako naród przeżyli ciągłą walkę ilości przeciwko jakości, poślednie grupy
przeciwko wysokowartościowym jednostkom, poślednie większości przeciwko
wysokowartościowym mniejszościom.
Główne przyczyny antysemityzmu są ograniczoność i zazdrość: ograniczoność
w dziedzinie religii i nauki; zazdrość w dziedzinie duchowej i gospodarczej.
W efekcie tego, że wywodzą się od międzynarodowej wspólnoty religijnej a nie
z jakiejś miejscowej rasy, mają Żydzi największą domieszkę krwi [bogactwo
genetyczne, wtrącenie tłumaczki]; w następstwie tego, że się Żydzi od tysiąclecia od
pozostałych lodów odseparowali, są ludem o największym stopniu
"kazirodztwa" 3)
.
Nie tylko rewolucyjna duchowa arystokracja przyszłości - też plutokratyczna
arystokracja spekulantów i przestępczej polityki wywodzi się przeważnie ze
społeczności Żydów: i ostrzy w ten sposób agitacyjną broń antysemitów.
Tysiącletnia niewola odebrała Żydom styl ludzi panujących.
Ciągły ucisk hamuje rozwój osobowości i odbiera przy tym jeden z głównych
elementów estetycznego ideału szlachectwa.
Na ten niedobór cierpi fizycznie i psychicznie większość Żydostwa; ta słabość
jest główną przyczyną, że instynkt europejski się sprzeciwia, uznać Żydostwo
za rasę szlachetną.
Resentymenty, którymi ten ucisk Żydostwo obciążył, dająmu wiele żywotnego
napięcia; ale zabierają mu z kolei wiele z wytwornej harmonii.
Przesadne, prawie kazirodcze związki3), związane z hiperurbanisacją przeszłości
w getcie; spowodowały w konsekwencji pewne rysy dekadencji. Co wzmocniło
głowę Żydów, to osłabiło ich ciało; co wzmocniło ich mózg, to osłabiło system
nerwowy.
Tak wiec cierpi Żydostwo na przerost mózgu i staje wsprzeciwie do
szlacheckiego żądania harmonicznego rozwoju osobowości.
Te słabości ciała i nerwów wielu duchowo znakomitych Żydów jest przyczyną
braku fizycznej odwagi (częstokroć powiązanej z największą odwaga moralna) i
jakąś niepewność prezencji: własności, które jeszcze dzisiaj zdają się stać w
sprzeczności z rycerskim ideałem. [53]
Z piętnemi ludzi niewolnych
I tak to ma cierpieć ten duchowy żydowski naród panów przez rysy
niewolnicze, które mu jego historyczny rozwój wycisnął: jeszcze dzisiaj
odznaczają się liczni żydowscy przywódcy postawą i ruchami typowymi dla
niewolnych, uciskanych ludzi.
W swym zachowaniu wyglądają upadli arystokraci często szlachetniej niż
wspaniali Żydzi. Te braki Żydów, które powstały w tarakcieich rozwoju, będą
musiały w dalszym rozwoju zniknąć.
Nadanie krzepkości Żydostwu (jeden z głównych celów syjonizmu), w
powiązaniu z wychowaniem sportowym, uwolni Żydostwo od tych pozostałości
getta, które ono jeszcze dzisiaj w sobie nosi.
Tę możliwość potwierdza rozwój Żydostwa amerykańskiego. Zdobyciu przez
Żydów faktycznej wolności i władzy, będzie postępowała świadomość a z nią
także postawa i ruchy wolnych i posiadających władzę ludzi.
Nie tylko Żydostwo będzie się przekształcać w kierunku zachodniego
szlachectwa - także zachodnie szlachectwo/arystokracja będzie się
przeobrażać, aby spotkać Żydostwo w połowie drogi ich przemian.
W przyszłej pokojowej Europie odłoży szlachectwo swój wojenny charakter i
zastąpi go duchowo-kapłańskim.
Pokojowy i zsocjalizowany zachód nie będzie żadnych władców i panów
potrzebował - jedynie wodzów, wychowawców, wzory.
[54] Europa została podbita religijnie przez Żydów, - militarnie przez
Germanów: w Azji zwyciężyły religie Indii i Arabii: - przy czym Japonia
osiągnęła polityczna potęgę.
Ładować wersję niemiecką całej książki: Praktischer Idealismus (pdf)
1)W internecie cytuje się Coudenhove częstokroć tak:
Człowiek przyszłości będzie mieszańcem.
Dla Paneuropy życzę sobie eurazjatycko-negroidalnę rasę przyszłości.)
Cytat ten pochodzi rzekomo z Wiener Freimaurerzeitung Nr.
9/10 (Wiedeńskiego Dziennika Wolnomularzy).
Co do tego można mieć niejakie wątpliwości. Ja myślę jednak, że inne
wypowiedzi pana Kalergi pozwalają wyobrazić sobie jego życzenia, także bez
powyższego cytatu.
Komentarze
Prześlij komentarz